★A

Hej★
Sorry för att jag inte skrev någonting igår, men jag hade annat att göra hela dagen. Såhär såg gårdagen ut.
 
Lördag:
Jag vaknade ca 09.45, gick upp och åt frukost. Efter det klädde jag på mig och sen åkte vi till stan och handlade mat tills imorgon. När jag kom hem fixade jag lite saker i mitt rum och så. Sen åt vi Något kött, Klyftpotatis och sås. Det var jättegott! Det var ingenting på tv igår, så vi kollade på ``Hur många lingon finns det i världen´´ och den var jättebra! Jag är lite efter för jag har inte sett den förut och vi har haft filmen i typ 1 år.. Men nu har jag sett den iallafall & den var bra.
 
Söndag:
Idag vaknade jag kl 09.00, då gick jag upp och åt frukost, som vanligt. Sen duschade jag & klädde på mig och nu sitter jag här, och vet inte vad jag ska göra. Skriver mer senare. Kram★
 
★★★★★/★★★★★
 
Jag rekomenderar den här filmen.
Om ni inte har kollat på den så tycker jag att ni ska göra det!
För den är så himla rolig & man skrattar hela tiden.
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR