★A

Hej
Idag vaknade jag kl 09.00 & då gick jag upp och åt frukost. Sen kl 10.25 tog jag, Emma, Moa och Stina bussen in till stan och kollade lite. Jag tyckte inte det var någonting kul där, det fanns typ inget fint eller någonting på rean.. Men jag köpte ett matt-nagellack iallafall. Inte så kul, men.. Jag hittade ingenting annat, vilket är ganska konstigt för att vara mig. För jag brukar alltid hitta någonting. Men inte idag. Vi åt iallafall på Max sen typ vid 14.30 åkte vi hem igen. När vi kom hem gick jag, Moa och Stina och åkte madrass i backen vid skolan. Det var jättekul! Och nu sitter jag här och har nyss ätit mat. Imorgon är det Lördag igen och då vet jag inte vad jag ska göra.. Den här veckan har jag varit helt snurrig, känns det som. Jag har inte haft någon koll alls på dagarna, jag trodde typ att det var Onsdag idag, Aja.. Kram
 
★Depend, Matte top coat: Lindex, 15 kr



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR