★A

Hejsan
Sorry att jag inte har bloggat på några dagar, men min kusin är ju här som jag sa förut. Så jag vill vara med henne nu eftersom vi inte ses så ofta. Nu är dom hos morfar så jag passade på att slänga in ett inlägg nu när dom inte är hemma. Dom åker hem imorgon så då kommer jag nog börja blogga som vanligt igen. Imorgon tror jag att jag ska åka in till stan på mellandagsrean och kolla lite. Få se om jag hittar något, isåfall kommer det väl upp lite bilder här. På förmiddagen var det hur fint som helst ute, så jag var ute och knäppte lite kort. Det är ju jättemycket snö på träden nu och sen lyste solen på, så det var jättefint. Nu på eftermiddagen har jag varit uppe vid ridklubben och åkt bob med mina kompisar för Molly hade ``kalas´´ så då var vi där och åkte pulka, det var askul! Vi åkte bob ner för backarna sen kom hennes pappa och hämtade oss med skotern så vi satt på boben bakom skotern upp. Det var jättekul! Nu tror jag att dom kom hem, så jag ska gå nu. Kram
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR