★A

Hej
Idag har jag varit i skolan som vanligt, kl 10.30 åkte jag till vårdcentralen och kollade mina krokiga fingrar, men hon visste inte vad det var så nu har jag tagit blodprov, för att se om det är reumatism.. Men vi skulle inte få svar på proverna förens efter jul, tror jag. I skolan idag hade vi ju inga vanliga lektioner, som jag har sagt typ 300 gånger nu, men.. Imorgon är det sista dagen i skolan före jullovet! Så skööööönt! Vi slutar 11.20 imorgon, men jag, Moa, Emma och Sofia ska kolla på 6:orna efter skolan för dom har juluppvisning. Så jag kommer kanske hem runt 13.30 eller någonting. Vi får väl se. Nu ska jag kolla facebook och lite bloggar, som vanligt. Sen ska jag gå och göra en hemlis, avslöjar den imorgon. Kram
 
Min arm.
Inte så rolig bild men jag har typ inga bilder..



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR