♥A

Hej♥
Idag är det ju den 12/12-12 så när klockan var 12 sekunder över 12 minuter över 12 nackade vi i väggen i skolan. 12 sekunder över 12 minuter över 12, haha. Det lät ju bra! Idag i skolan fick vi ju ``tårta´´ eftersom skolan fyller 50 år. Det var ganska gott, men jag vet inte om man kan kalla det för tårta för det var rulltårta som det var grädde på. Så jag skulle nog inte kalla det tårta.. Men det var ju ganska gott iallafall, förutom grädden då.. Annars gjorde vi inget speciellt i skolan. Vi kollade på film på engelskan, det ska vi göra imorgon också, det är skönt för vi har engelska sista lektionen på Onsdagar. Så då är det skönt att kolla på film! Imorgon är det ju Lucia, det ska vi kolla på luciatåget i skolan och efter det ska vi gå till matsalen och fika. Gott! Imorgon har jag träning igen, men inte idag. Så jag bloggar mer ikväll för nu ska jag gå och äta mellis och sen ska jag nog gå ut och knäppa lite kort. Kram♥
 
 
 
Några tråkiga mobilbilder.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR