♥A

Hejsan Svejsan♥
Kom hem från skolan för nästan 1 timme sedan och nu har jag ätit mellis. Idag i skolan fick vi ju tillbaka musikproven som Moa sa och jag fick 57/57. Så jag är jättenöjd! På elevensval har jag idrott/matte, vi har idrott på Måndagar och matte på Tisdagar, så idag hade vi ju matte och då spelade vi ``matte´´spel. Det var kul för jag och Emma spelade yatzy och sen tränade vi typ gångertabellerna. Vilket jag inte är så där jättebra på.. Det där ska man väl kunna i 3:an typ. Haha. Idag är det iallafall gympaträning och efter det E-fit. Imorgon i skolan ska vi få TÅRTA för att skolan fyller 50 år i år. Har ni några förslag på bra låtar, så får ni väldigt gärna komentera för jag vet typ inga..! Jag skriver mer imorgon efter skolan. Kram♥
 
 
Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR