♥A

Hej igen♥
Nu sitter jag och kollar på x-factor. Awa är så bra, hoppas hon vinner! Innan jag satte mig vid tv:n åt vi tacos. Det var gott som vanligt. Idag är det bara 18 dagar kvar till julafton. Jag läängtar jättemycket! Jag önskar mig en iphonejag har ju en HTC Wildfire S, och den suuuuuger! Det har blivit något fel på den så jag kan inte ens ha på svenska, så då måste jag ha på engelska.. Det är jättejobbigt. Så Hoppas, hoppas, hoppas jag får en ny som man kan ha svenska på iallafall! Nu såg jag att Isak åkte ut på x-factor, det var bra! För jag gillar verkligen inte han, jag tycker inte att han är bra alls! Men alla tycker olika, vilket är tur för annars skulle det ju bli väldigt svårt! Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på x-factor. Kram♥
 
Beneath Your Beautiful - Labrinth & Emeli Sandé
 
Astronologen - Darin
 
Die Young - KeSha
Några bra låtar till fredagskvällen.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR