♥A

Hej♥
Kom hem från skolan för ca 30 min sedan,och nu har jag ätit mellis. I skolan har vi gjort spegettibroar på No:n, vi har hållit på med dom i typ 1 måndad och idag så skulle vi testa dom, hur starka & hur snygga dom var. Våran (min, Maya och Kajsas) bro orkade 3,7 kg (vilket inte var så mycket), men vi vann ``snygghetstävlingen´´ så vi kom på delad 1:a plats, och då vann vi ahlgrensbilar. På matten spelade vi mattespel, då spelade jag, Emma och Sofia yatzy och Sofia var inte så där jättebra på det, om man säger så. Haha. Sorry Sofia. Idag ska jag inte göra något speciellt, bara njuta av att det är FREEEEDAG! I helgen ska jag kanske va med Emma och Moa då ska vi knäppa massa bilder, och äntligen göra en ny header. Den vi har nu är så tråkig så vi ska göra en ny, förhoppningsvis lite roligare & snyggare. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska blogga om heller.. Så ge förslag, är ni snälla! Skriver mer senare. Kram♥
 
Sorry för dålig bild..
 
Våran bro som vi gjorde på NO:n.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR