♥A

Hej♥
Förlåt för att jag nästan aldrig bloggar längre, men när jag kommer hem från skolan har jag oftast träning och om jag inte har träning är jag hur trött som helst! Men jag ska verkligen försöka blogga varje dag! Igår var jag ju i skolan iallafall, men vi hade bara 2 lektioner sen åkte vi buss till stan och gick någon ``vandring´´ in till själva stan, sen var det någon manifestation på torget. Det var typ -15 grader ute, så jag höll på att frysa tårna av mig! Jag hade 3 tröjor + jacka, 2 par byxor + täckbyxor och ullstrumpor + skor (såklart). Men jag trodde nästan att mina tår skulle ramla av! Sen åt vi iallafall på en skolan inne i stan, det var jätteäckligt.. Efter att vi hade ätit skulle vi åka hem, men jag Emma, Moa och Molly stannade kvar i stan. Jag köpte bara en julklapp, så det är inget att se. Nu är jag iallafall klar med alla julklappar. Idag i skolan gjorde vi inget speciellt. Vi hade bara alla vanliga lektioner, som vi alltid har på Torsdagar. Imorgon är det Fredag igen, veckorna går jättefort nu ju. Men det är alltid skönt med Fredagar för då vet man att det är helg. Jag tror inte att jag ska göra något speciellt i helgen. Nu måste jag iallafall gå för jag ska på gympa, först ska jag träna knopparna sen ska jag träna själv. Så jag hinner inte blogga efter det. Men imorgon ska jag inte göra något efter skolan så då kan jag blogga, jag lovar! Kram



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR