♥A

Hejsan♥
Förlåt att jag inte bloggade någonting igår, men jag hann inte. För jag skulle ju först till vårdcentralen men hon var sjuk, så jag ska dit om några veckor istället. Så då fick jag skynda mig till skolan för att hinna i tid, för jag hade tagit lite sovmorgon. Sen var jag i skolan till 15.15 efter skolan hämtade mamma mig och då åkte vi till morfar och bakade pepparkakor, när vi hade bakat klart åt vi på Mc´Donalds. Sen var vi tvungna att skynda oss hem för då skulle jag och mamma på gympa. Så det var därför jag inte hann blogga något igår. Idag har jag iallafall varit i skolan vi hade musikprov, och jag tror att det gick bra. Det kändes så iallafall. Annars har vi inte gjort något speciellt. Imorgon i skolan ska vi ha 2 lektioner på morgonen sen ska vi åka in till stan. För det är något grejs där som heter 5i12 som vi ska på. Så först ska vi gå typ 1 timme sen är det någon manifestation på torget som vi ska på. Så vi ska vara ute i typ 3-4 timmar. Så jag hoppas verkligen att det inte är så här kallt som det är idag, för då kommer vi ju typ frysa ihjäl. Sen kanske jag, Moa, Emma och Molly ska gå på stan efter det, i såfall stannar vi kvar  där. Men vi får se. Jag hinner nog inte blogga något mer ikväll för nu ska jag på träning. Så jag skriver imorgon om jag inte fryser ihjäl då.. Kram
 
 
 
Sorry för den dåliga kvalitén på bilderna, dom är tagna med mobilkameran..



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR