♥M

Hej! Kom precis hem från kupolen och stan. Men imorse så åkte jag och mamma till kupolen, mamma skulle köpa julklappar och jag skulle kolla på nått som jag kunde ha på mig på julafton. Det tog typ en och en halvtimme och efter det så åkte vi till stan, där kollade vi också på julklappar och sen så kom pappa och Sofie för dom hade varit på innebandycup. När vi var klara där så åkte vi till Mc´donalds och åt och sen så åkte vi hem, det var typ allt jag har gjort idag. Det kommer upp bilder på vad jag köpt om en liten stund, ska knäppa kort på det först.. Nu så mår jag inte jättebra direkt, har typ migrän igen och sen så har jag fortfarande ont i halsen.. Men nu så ska jag gå, ni får ha en fortsatt bra tredje advent, hejdå!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR