♥M

Hejsan! Kom hem från skolan för en stund sen, vi hade elevens val sista timmen och jag har bollsport.. Nästa vecka ska ALLA åka skridskor också och jag kan inte ens, nej gud va jag hatar det.. Aja vi fick även tillbaka proven på musiken och jag fick ett fel av 57, så jag är ganska nöjd ändå kan man väl säga. Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Men om det är nån som vet någon bra hemsida/butik som det finns fina kläder i, kommentera nu!
 Lyssna! Hittade den igår och har typ lyssnat ihjäl den sen dess, haha den äger! Hon vann även Talang för några år sen.. Men hejdå så länge!
? Ronja

Öj du moa hur gör an så där på youtube så att man ser början på videon?
Kram <3

Svar: Förstår inte hur du menar nu, vi kan prata mer i skolan imån.. Kram <3
E M A♥




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR