♥A

Hejsan Hoppsan♥
Jag bloggade inget mer igår kväll för att jag var så trött. Idag i skolan hade vi lektioner fram till lunch, sen åkte vi ju till stan och kollade på jonglörer. Dom var jätteduktiga, men det var inte så kul att kolla på i en hel timme. Men det var ändå ascoolt, för dom kunde typ jonglera med 5 käglor och kasta käglorna bakom ryggen typ. Eller hur man nu ska förklara. Men nu snart ska jag på gympa, jag ska vara i där i 4 timmar. Så jag hinner & orkar nog inte blogga när jag kommer hem, för då ,åste jag duscha sen sova, för att orka upp till skolan imorgon. Men då är det FREEEEEDAG! Så skönt! Nu ska jag snart byta om. Hörs imorgon. Kram♥
 
Dagens Outfit, har tyvärr ingen bild..
*Svarta Jeans - Dr Denim
*Vitt Linne - Jc
*Lila Spetslinne - Gina Tricot
*Svart Kofta - Gina Tricot
 
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR