♥A

Hejsan!
Idag har jag ju varit i skolan som alla andra dagar. Vi slutade 14.05 idag, det var skönt! Imorgon i skolan ska vi till stan och kolla på någon cirkus sak typ, eller det var någon som skulla jonglera tror jag, haha. Sen efter skolan ska jag först träna knopparna sen ska jag träna själv. Jag började ju igår och det var jättekul! Efter träningen igår var det ju E-FIT så nu har jag sån träningverk så att jag knappt kan gå.. Plus att jag sträckte mig på gympan i ena benet igår också. Men det få man ta, för det var kul att träna igen. Nu ska jag nog ta och kolla facebook som vanligt, sen vet jag inte vad jag ska göra. Men jag bloggar senare för idag har jag ingen träning. Kram
 
http://www.youtube.com/watch?v=ssZGpQtOm0I
Tryck på länken för att komma till rätt låt!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR