♥A

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade något igår typ, men jag var som sagt och klippte mig. Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt, på elevensval har jag idrott och då fick man bada eller gå på en promenad. Då gick jag och några kompisar en promenad och det var ASKAAAAAAAALLT! Vi höll på att frysa ihäl! Ikväll ska jag iallafall på gympa. Jag är jätte taggad för det var flera månader sedan jag var på gympa.. Jag gick på gympa innan sommaren men sen tog jag ett uppehåll men nu ska jag börja igen. Det ska bli jättekul! Sen efter gympan ska jag på E-FIT. Så jag kommer nog vara ganska väldigt mycket trött ikväll, och imorgon kommer jag väl inte att kunna gå för jag kommer ha sån träningsvärk.. Sen har vi idrott i skolan imorgon också, så vi får väl se hur det går med de. Nu ska jag iallafall kolla facebook och så sen ska jag snart byta om. Jag vet inte vad jag ska blogga om heller, nu skriver jag ju bara om vad jag gör typ. Det är säkert jättetråkigt att läsa om, så om ni har något förslag på vad jag ska blogga om så får ni gärna kommentera! Jag kanske skriver när jag kommer hem, men jag vet inte om jag orkar då. Men jag skriver iallafall imorgon för då slutar jag tidigare och jag har ingen träning eller något heller så då kan jag skriva lite. Kram♥
 
 
 
Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR