♥A

 
Tjoho!♥
Förlåt att jag inte bloggade igår kväll, men när jag kom hem från gympan så skulle vi äta sen duschade jag sen hjälpte jag Sofia med hennes blogg, när jag var klar med de var det dags att gå och lägga sig. Idag i skolan fick vi fika på svenskan för att vi hade läst 10 000 sidor, vi fick chokladkaka med grädde. Det var jättegott! Sen hade vi matteprov, jag tror att det gick ganska bra. Vi slutar alltid 15.15 på Fredagar men våran bildlärare var inte där så vi fick sluta 14.30 istället. I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men jag kommer säkert på något kul. Nu ska jag försöka få in lite bilder i dator och ladda över lite musik till mobilen. Idag är det precis en vecka kvar till vi avslutar frågestunden. FRÅGA,FRÅGA,FRÅGA! Sen har jag en fråga till er, vad tycker ni vi ska blogga om? Kom med förslag. Vi hörs senare! Kram♥
 
 
 
Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm VR



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR