♥M

 
Hej! Kom hem från Falun för typ 1 och en halv timme sen och sen dess har jag ätit och duschat. Ja vi var ju på nån föreställning med skolan idag.. Efter den så gick jag till Västra Skolan för att jag skulle spela innebandy med skollaget. Vi spelade två matcher och den första vann vi med 16-0 och den andra förlorade vi med 4-3, lite surt att vi inte gick vidare men aja.. Jag tyckte faktiskt att det var rätt kul, och det var ju typ två år sen jag spelade sist så jag är ganska nöjd ändå. Efter matcherna så skyndade jag och Amanda oss och så sprang vi till bussen, haha det måste sett ganska roligt ut eftersom vi sprang där med innebandyklubba och väska och vi visste inte vart vi skulle men vi hann ju iallafall med bussen och det är väl huvudsaken. Nu ska jag gå så hejdå!
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR