★E- April 1 2013

Hejhej!

Har inte bloggat nåntiing nu, men det är för att jag har varit borta och vi har haft besök å jag har varit ute å har åkt skidor å solat å äta påskmat å massa jävla godis. Så där har ni anledning till att jag int har bloggat nå;)
Det har varit ett GRYMT lov/påsk hittils asså.
Guuuuuuuuh vikket väder de varit i Bjurs!! Så sjukt underbart!!
Tänk er att ni sitter på sjön och pimplar i en väldigt bekväm solstol med trevligt å roligt sällskap, och det är inte ett ända moln på himmlen och solen värmer och det luktar grillat! Eller..
Att ni åker i backen med otroligt bra sällskap och du åker ner för backarna som om du flyyger och vädret är heelt perfekt, och sen sätter man sig i kanten av backen mitt i solen å fikar. Sen när du kommer hem lägger du dig i en solstol å bara njuuuter. Eller..
Att du tillsammans med familjen åker ut och skejtar(stv) på isen och för första gången kan du faktiskt åka å de går bra. Sen sätter ni er å fikar och kollar på utsikten och åter igen njuter av vädret!
Hur tycker ni de låter??
Det har varit min påskhelg iaf + äta god mat och godis. Det har varit grymt härligt tycker jag:*
Dä va dä, hade bra:)
Haha kommer upp vettigare bilder inom kort!!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR