★A-Apr.07,2013

Hej
Förlåt att jag inte bloggade någonting igår! Men jag, mamma och Meja var i Stockholm och shoppade. Vi hade jättekul och det var jättefint väder där! Sen när man kommer hem är det as mycket snö på marken och det ser typ ut som det är December..
 
Vi skulle åka dit kl 07.35 igår morse, men lokföraren var sjuk så dom sa att vi skulle få åka buss till Stockholm istället, och då höll jag på att dö typ! För jag hatar att åka buss, speciellt så långt och sen måste man ju stanna på alla hållplatser som tåget skulle ha stannat på också. Vi fick iallafall åka tåg ändå för dom hade fått tag i någon annan som kunde köra. Vi kom iallafall iväg men 30 minuter senare. När vi väl kom till Stockholm sprang vi runt där och kollade i massa affärer, och inne på hööks såg vi Linda Bengtzing. Haha. Sen när klockan var 17.45 åkte vi hem igen. Men då var det inget krångel som tur var. När vi åkte dit åkte vi med det nya tåget, x3000 och det var as skönt att åka med, för det gick liksom så mjukt. Vi åkte i 204 km/h en gång. Haha. Men när vi åkte hem var det ett sånt där gammalt tåg och dom är inte alls lika sköna att åka med. Sen satt vi i samma vagn som bistron var i + att vi satt precis där man går över till andra vagnen och det var as drygt för alla skulle typ gå emellan, och då dånar det ju as mycket. Aja, det var jättekul även fast det blev lite krångel och så. När jag kom hem var jag hur trött som helst så jag gick och la mig typ på en gång. Men jag visar sakerna jag köpte senare, för jag har inte hunnit tagit några kort än.
 
Idag ska Lovisa ha badkalas för hon har ju fyllt år. Så jag ska väl vara med dit tror jag. Annars vet jag inte vad jag ska göra. För det är på eftermiddagen. Men jag ska väl vara hemma och så. För imorgon börjar skolan igen. JAG VILL INTE! Kan vi inte få ha en vecka till?! Aja, det är väl bara att bita ihop. Haha. Oj, vilket långt inlägg det här blev. Men nu vet ni iallafall vad jag gjorde igår. Kram 
 
bild från google



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR