★A-Apr.15,2013

Hej
Nu är jag hemma igen efter att ha varit i Göteborg med mitt gympalag och tävlat. Det är därför jag inte har bloggat någonting på hela helgen. Vi åkte i Fredags 11.30 och kom hem igår 22.00, och då var jag lagomt trött efter att ha
åkt på ett jätteäckligt & gammalt tåg i 6 timmar. Så jag ville bara hem och sova, jag har varit trött hela dagen idagändå. Men jag får väl gå och lägga mig tidigt idag så jag är pigg imorgon iallafall. Vi bodde på hotell i och det var hur kul som helst! Jag, Molly, Maya och Sofia bodde i ett rum. Jag älskar att bo på hotell och att få äta hotell frukost, det är typ de bästa med att bo på hotell. Haha. Nu vet ni iallafall vad jag har gjort i helgen och varför jag inte har bloggat någonting. Kram★
 
 
 
Några bilder från Göteborg
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR