★A-Apr.26,2013

Goddagens
Har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna, men det är för att jag inte har gjort något speciellt. Bara varit i skolan som alla andra dagar, och det kan ju inte vara så kul att läsa hela tiden.. Sen har jag haft träningar och så också. Så det har inte blivit av. Men nu ska det bli skärpning på det. Idag är det ju iallafall Fredag! Så skönt! Vi hade 2 prov i skolan idag. Jag gjorde om SO:n för det var ju muntligt förra gången (jag sa ju att det skulle vara i Måndags men det var idag) så jag gjorde om det skriftligt idag. Sen hade vi NO-prov, jag tror att det gick bra, det kändes bra iallafall! Nu ska jag hjälpa Lovisa att koka makaroner för hon ska på disco sen. Haha. Kram
 
Typ första kortet jag tog med min nya kamera
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&RedigeringJag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR