★A-Apr.27,2013

Hej
Vaknade 08.00 imorse, klev upp och åt frukost. Sen ringde farfar och frågade om vi kunde vara med på en promenad, så jag kunde knäppa lite kort på olika små hus och så. Så vi gick ut och klädde på Skrollan (våran häst). Sen gick vi upp till ridklubben och mötte dom där. Farmor hade tagit med fika också så vi fikade någonstans mitt ute i skogen. Haha. När klockan var typ 12.30 åkte vi in till stan, för det är marknad där. Men det var typ inga marknadsstång eller någonting där, så jag vet inte om man kan kalla det för marknad riktigt. Men vi kollade iallafall lite där, sen åkte vi till rusta och sen hem. Nu sitter jag här och ska redigera alla 271 bilderna jag tog när vi var ute och gick. Ni kan få se några lite senare, när jag är klar. Kram



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR