★E- April 29 2013

Hejdär!Jag ligger hemma i sängen nu för jag är sjuk.. Kan vara för att jag varit i stockholm i helgen och jag har varit uppe sent å full fart har dä varit. Jag hade typ kramp ont i magen i går kväll, sen feber och förkyld.Men jag tänkte berätta om stockholm nue..Vi gick upp klockan sex på morgonen, så åkte vi hemifrån sju och tåget gick typ halv åtta. (vi var bara där en och en halv dag). Sen när vi kom fram så låste vi in bagaget på centralstation så vi kunde ut och shoppa. Jag hittade dock bara en grå tröja. Hittade en jacka men den passade inte (konstaterade jag när vi kommit till hotellet, såå vi lämnade tbaka den).Aja efter liten kikande i butikerna satt vi oss ner å drack nypressad juice;) Jag var asså i Stockholm med mamma pappa å linnea. Anledningen till att vi åkte till stockholm var att min morbror hade fyllt 40 år så vi va dit och firade han:) Efter det så lunchade vi me alla. Asgod var lunchen. Sen drog vi till hotellet å somnade..typ.. Nämen alla var helt slut. Men dagen var inte slut än. Vi firade morbror med en överaskningsmiddag med vänner och familj. Vi hade ett sånt där enskilt rum så de va coolt. På söndagen hann vi bara med att käka frukost, duscha, lämna tbaks jackan sen åka hem.Hade tänkt ta lite bilder men så blev det inte tyvärr..Långt inlägg haha, men aja hade bra:)



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR