♡A-Aug.08,2013

Hej♡
Idag har det varit jättetråkigt väder! Det har regnat till och från hela dagen och varit jättekallt.. Så jag har setat inne och ugglat hela dagen. Men det är ganska mysigt det med, ibland iallafall.
 
Jag har hittat en asgrym tjej på youtube. Är säkert jätte efter med det, men ändå. Haha. Hon heter iallafall MakeupbyMandy24. Så det är ett hett tips om ni har tråkigt. 
 
Nu ska jag ta och äta lite mellis. Vet inte om man kan kalla det mellis när klockan är halv 6. Men det gör jag nu, haha. Mamma jobbar till 18.00, sen skulle hon åka och handla, Meja och Lovisa är uppe på ridklubben, och pappa åkte precis och jobbade.. Tror att det var någon tävling uppe på ridklubben nu på kvällen. 
 
Så nu sitter jag här i min ensamhet, igen. Men jag ska försöka hitta på något kul nu. Kram♡
 
Bilderna i collaget kommer från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR