♡A-Aug.14,2013

Godkväll♡
Idag har jag varit i gympasalen från 08.45 till 15.00. Men det är kul, man blir bara så himla trött! Jag höll på att somna när jag satt och kollade på tv nyss, och vi har inte ens någon soffa. Så vi sitter på köksstolarna och kollar på tv, haha.
 
Inte så kul, men vad ska man göra när man håller på att bygga om.? Men jag längtar efter en soffa att krypa ner i nu under hösten och vintern med en filt och bara mysa.
 
Imorgon är sista dagen på gympalägret, ganska skönt ändå eftersom jag har sån himla träningsvärk, haha. Sen börjar jag bli ganska trött på alla skrikande barn nu också. Jag ska nog inte jobba på dagis iallafall.
 
Aja, nu måste jag sova, så jag kommer upp i tid imorgon. Kram♡
Bildkälla: Google



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR