♡A-Aug.19,2013

Hello♡
Idag är det sista dagen på sommarlovet, det känns lite tråkigt. Men samtidigt ska det bli kul att skolan börjar igen, jag kommer säkert ångra det om några veckor, haha. Imorgon är det iallafall ingen lång dag, vi börjar 08.10 och slutar efter lunch.
 
Alltså typ kl 12.00, skönt med en mjukstart. Det jobbigaste är väl typ att gå upp kl 06.30, men första dagen kanske går bra. Vi får väl se. Man vill ju inte komma försent första dagen. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, fixade lite i mitt rum här på morgonen. Men jag vet inte hur det blev, haha. Det får se ut så här ett tag nu, så får jag väl kanske ändra sen. Nu ska jag fixa något att äta. Kram♡
 
 Ungefär såhär kommer jag se ut imorgon
 
Back To School
 
Back To School by alicebjorklund featuring ballerina shoes



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR