♡A-Aug.30,2013

Hej♡
Nu är det helg igen. Den här veckan har faktiskt gått väldigt fort! Idag slutade vi ju 14.00, vilket var väldigt skönt! Älskar att sluta tidigt på Fredagar.
 
Vi har inte gjort något speciellt idag. Bara haft vanliga lektioner som, matte, svenska, franska m.m. Den här helgen vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.
 
Mamma är iallafall ledig, så vi kanske hittar på något kul, haha. Det har inte varit så fint väder idag, inte dom senaste dagarna heller. Det har varit väldigt kallt och lite regnigt. Men nu kom faktiskt solen fram, så nu måste jag gå ut. Kram♡
 
Gjorde ett litet collage av bilder som jag hade på min mobil 
Bilderna är från: 
i vintras, första veckorna på högstadiet, när vi var på naturskolan med klassen, mitt och mammas påskbord, mitt rum, när vi var i Göteborg med gympalaget, roliga sommarlovskvällar med kompisarna



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR