♡E-Aug.07,2013

Hej!

Jag har ju varit på kryssning i helgen tills på måndag, och jag tog maaassa bilder och nu kan jag lägga upp dom på bloggen från datorn för jag har mammas dator, (nästan min). Huhu. Vi har haft det jätte bra, vi åkte med Birka cruises, från stockholm till Polen sen till Gotland, och sen tilbaka på fyra dar men det kändes som mycket längre! Så ja, jag kan inte lägga upp alla bilder för det är för många;)

 
Första eftermiddagen/kvällen
 
  
 
Andra dagen och Polen
 
 
Dag tre på Gotland, och det var medeltidsvecka när vi var där så de va ju lite kul;)
 
På sista dagen tog jag inga kort för vi gjorde inget speciellt bara gled runt på båten:)
Sen tog jag maaaassa mer kort på blommor men jag lägger upp dom nån annan gång, så hade bra!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR