♡E-Aug.11,2013

Hellå!

Söndag idag. Om ni ikke visste. Rätt skönt för jag känner intr för att göra nånting, bara lyssna på musik eller kolla på youtube haha;)
Cruises - Florida Georgia Line
Stars Dance - Selena Gomez
Två av mina favvo låtar för stunden!
Igår fyllde mamma år så då hade vi lite middag å familjemys och så!
Sen i morgon är de gympa läger mån-tors, 08:45-15:00, typ som att börja skolan haha;) Men dock mycket roligare!! Jag ska alltså va med och va tränare/hjälpledare.
Ganska skönt lixom att komma igång med de så de inte blir pang rakt på skolan. Haha. Sen när Moa kommer hem från lägret ska väl vi alla hitta på något! Och juste i fredags var jag, Alma och Mickis ut på kvällen, och vi såg tyyp 70 små grodor eller nått, vi hade iallafall en bra o rolig kväll!:)
Men nu ska jah kolla på youtube, på StilaBabe09 senaste video! Hörs:)







? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR