·A-Dec.02,2013·

Nu får man skriva ``dec´´ i rubriken också. Bara 22 dagar kvar till julafton
 
I helgen har jag varit i Göteborg, därav den dåliga bloggningen. Jag hade gjort några tidsinställda inlägg till er, men dom var inte så speciellt roliga. 
 
Om ni har några förslag på vad jag kan blogga om så får ni gärna kommentera!
 
Vi åkte dit i lördags och kom hem igår, så jag har åkt bil över 110 mil i helgen.. Inte speciellt roligt, men det var kul i Göteborg. Vi var iallafall i Göteborg och hälsade på mammas moster och shoppade lite. Det var jag, mamma, Meja och morfar som åkte dit.
 
Vi bodde på ett alldeles nybyggt hotell också, men dom hade inte bra frukost! Det var en kille som jobbade där själv, han hade bott på hotellet i 8 månader för att få det att gå runt. Så man förstår ju att det inte var så lätt att fixa allting, menmen.
 
Rummen var iallafall jättefina, och hotellet var som sagt nybyggt så det luktade nybyggt i hela huset. Nu ska jag snart gå och byta om för jag ska på hurtgympa ikväll. Kram
 
❄Ᏼonjour Ꮯhristmas❄
Bilden kommer från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR