·A-Dec.04,2013·

Det är ganska mycket i skolan den här veckan. Vilket resulterar i att bloggen hamnat lite åt sidan. Men jag ska göra mitt bästa för att hinna med allt. Idag hade vi SO redovisning, men det var bara 2 st som hann redovisa idag, så jag ska göra det på fredag.
 
Vi fick även en franskaläxa tills på fredag, som jag måste göra idag. För imorgon vet jag inte om jag hinner eftersom jag ska på gympa. Vi har syslöjd imorgon också, det har vi inte haft på 2 veckor eller vad det är
 
Jag brukar inte längta till syslöjden, men förra gången kom jag äntligen på hur man skulle göra, haha. Så nu vill jag fortsätta, så jag blir klar snart. Nu ska jag snart äta och sen ska jag börja med franskan. Kram
 
Nedräkning20 dagar kvar
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR