·A-Dec.06,2013·

Idag är det fredag igen, vilket är väldigt skönt! Den här veckan har det varit jättejobbigt att kliva upp ur sängen. Jag vet inte varför, men jag har sovit 20 minuter extra varje morgon. Så det har varit väldigt stressigt på mornarna, haha.
 
Men nu är det äntligen helg, så nu kan jag sova ut. På tisdag ska alla betygen vara satta i skolan, så det är väl bara att hoppas på det bästa nu. Ikväll ska jag iallafall se på Idol, jag vet inte vem jag tycker ska vinna. Men jag tycker att det är taskigt att alla klagar på Kevin.
 
Juryn hittar alltid på något att klaga på istället för att säga det han gjorde bra, och det gör min så himla irriterad! Visst, han kanske inte är riktigt lika bra som dom andra på att sjunga, men dom behöver ju inte bara säga negativa saker!? För han är ju inte dåligt på något sätt. Ha en bra fredagskväll. Kram
 
Vem tycker ni ska vinna, Elin eller Kevin?
 
 Bilderna kommer från google



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR