·A-Dec.14,2013·

Idag har vi klätt julgranen hemma, varit hos morfar och bakar pepparkakor och varit ute och lekt i snön. Nu är det inte långt kvar till jul! Det här är saker vi gör varje år, några veckor innan jul, så nu är det nära. 
 
Innan vi åkte till morfar hann jag köpa några julklappar. Så nu är alla klara, vilket är väldigt skönt! Men jag ska till stan på fredag med mina kompisar ändå. Det är mysigt, men då har man ingen press att man måste hitta massa saker iallafall. 
 
Nu ska jag sova, för imorgon är det juluppvisning och då måste man ju vara pigg och på bra humör. Kram
 
Vet ni vad?!
Jag hade med mig kameran till morfar idag. Men jag har inte laddad över bilderna till datorn än, så dom kanske kommer upp imorgon eller senste på måndag.
 
♡
Från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR