·A-Dec.20,2013·

Äntligen jullov! Nu har vi fått våra betyg, och jag är ganska nöjd. Iallafall om man inte jämför med alla andra. Det är så himla skönt att ha jullov nu, även om det inte känns som det. Jag kan inte förstå att det är julafton om 4- snart 3 dagar.?
 
Imorgon ska vi iallafall till farmor och farfar och klä deras julgran. Mina kusiner ska också dit, det ska bli mysigt. Jag gick på stan med Emma, Sofia, Molly och Maya idag efter skolan också. Jag köpte ingenting, men vi fikade och hade det jättemysigt ändå.
 
Nu ska jag sova. Jag har varit så himla trött hela den här veckan. Har somnat flera gånger på eftermiddagarna. Men nu kan jag sova hur länge jag vill på mornarna i nästan 3 veckor, åååh vad skönt.
 
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR