·A-Dec.25,2013·

Hoppas att ni hade en superbra julafton igår med massa bus och fina julklappar. Det hade iallafall jag. På morgonen blev jag väckt av Lovisa 07.30, för då skulle vi gå upp och öppna paketen under granen.
 
Sen åt vi frukost och gjorde oss iordning. Vid 09.30 åkte jag, mamma, morfar och Meja ut till mormor. När vi kom hem åkte vi direkt till farmor och farfar och åt julbord, fick julklappar av tomten, och busade massor.
 
Vid 15.00 kollade vi på Kalle Anka, sen åkte vi vidare till morfar och firade jul där. Då öppnade vi först julklappar och sedan åt vi gröt och skinksmörgås. Vi åkte hem när klockan var runt 20.30.
 
Innan jag gick och la mig vid halv tolv, spelade jag något spel med Meja som hon hade fått i julklapp. Imorse sov jag till 09.30, det är ganska länge för att vara mig. Men jag var så himla trött, så det var skönt!
 
Idag har vi haft främmande. Mina kusiner, morfar och farmor och farfar har varit här (samma gäng som var hos farmor och farfar igår) och ätit mat, vi åt fisksoppa som till och med jag tycker om, haha.
 
Dom åkte hem för några timmar sedan, och jag, mamma och Lovisa var nyss ute på en liten promenad och det var väldigt skönt. Känns typ som att jag inte har rört på mig på 10 år eller något. Kram
 
Kan visa vad jag fick i julklappar i ett annat inlägg, kanske imorgon.
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 50mm F/1.8G
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR