★E- Feb 05 2013

TjaaAsså jag gillar verkligen inte tisdagar, före första så är det jobbiga lektioner i skolan.. Sen så måste jag ta bussen fem över fyra, och jag kommer hem typ lite före halv såå jag hinner bara byta om å äta nått sen gå till busshålsplatsen. Det är ju såklart kul å dansa! Men annars är tisdagar bara sega å jobbiga. Sen missar jag ju micros träning på tisdagar å det ä ju tråkigt såklart..Men dansen å gympan har alltid krockat typ.När jag ändå klagar så mkt kan jag ju klaga på appen blogg.se också, det är så irriterande för varje gån jag går in på det å börjar skriva ett inlägg då låser den sig. Jag vet ioförsej inte om det är appen eller mobilen men det är bars när jag går in på den som det laggar..Nu måst jag gå å duscha så hade bra:)
~ keep on smiling~~beYOU~~keepcalm snaart så äre loov ~  
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR