★E- Feb 14 2013

Heeej alla

Glad alla Kan jag ju börja med att säga;)
Hoppans ni har haft en trevlig dag å fortsatt trevlig kväll.
Asså här i Sverige är alla hjärtans dag inte så specielt egentligen, som en helt vanlig dag fast med roser och hjärtan typ. Det beror kanske på om man har någon tjej/kille att fira det med kanske. Men aja jag tycker det är en mysig dag i alla fall:)
Skoldagen har varit helt okej, vi har haft jätte kul haha. Vi hade träslöjd, så spelade bjursås killarna futsal mot två andra lag, och vi tyckte vi kände igen en av killarna så jag o Emma sprang ut o kollade. Så var det inte han!! Vi hade glott sketmycke på dom å så.. Sen var de nån av dom som bah Tjena tjejor! O vi bah börja skratta å gick haha.
Sen ville vi kolla på deras match så vi frågde å läraren som vi hade o han sa att vi gäärna fick det;) Så vi hade typ inge träslöjd;)
Så en lyckad dag har det varit, men den är inte över än för jag har gjort chokladdoppade jordgubbar:D
Hade braa:)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR