★E- Feb 16 2013

Hej

Just nu sitter jag och kollar på Pretty Little Liars. De är typ första gången jag kollar på de men den verkar va bra.
Jag skulle åkt å kolla på tävlingen som Alice är med i, men jag har ingen skjuts.. Så det va lite tråkigt för jag ville gärna kolla!.. Men jag får väl sitta här hemma och hoppas att det går bra!
Känns faktiskt lite konstigt å jobbigt att sitta här hemma om jag ska vara ärlig.
Igår var jag på fg med Emma och Moa, först var det inte så kul för alla kollade på filmen men det ville inte vi. Så vi satt oss vid ett å pratade typ. Sen köpte vi milkshake då blev allt mkt roligare:) Sen kom Alma o Ronja å lillpojken haha så satt vi å prata.
Imorgon är det gympatävling i bjursås och då ska jag stå i kiosken med Sofia:)
Aja nu vet jag inte vad jag ska hitta på men hade bra!


Bilderna är från we heart it.




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR