★E- Feb 9 2013

Heej


Sorry för dåligt bloggat men så kan det bli ibland!..
I fredags gjorde jag iinget, skulle åkt skidor och gått till fg, men duktig som jag är så halkar jag på vägen hem från skolan å gjorde illa foten. Det va inge farligt för det har nästan gått över nu, men då gjorde de ont. Sen vart jag så trött på kvällen så det blev inge fg..
Idag var jag iväg å kollad på min duktiga syster som tävlade i längd, pjäxloppet.
Hon hade då kul men jag höll på å frysa händerna och föterna av mig!! Senaste tiden har jag blivit värsta fryslorten:P
Sen var vi t mormor å morfar å åt middag + efterrätt, såå häär gott var det:)
Vi kom hem till åtta så då kollade vi på melodifestivalen, haha sean banan:D
Mamma hade köpt en Marabou med saltlakrits i, den va skiit god, rekommenderas starkt.
Nu ska jag kanske se på en film så hade bra!!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR