★A-Feb.01,2013

Hej★
Gick upp klockan 07.10 idag igen, så jag fick väldigt bråttom. I skolan gjorde vi väl inget speciellt, förutom att vi inte hade någon bild idag heller. Men när vi hade matte så kom hon in och sa att hon kommer vara borta varje Fredag, så om vi inte får någon vikarie så kommer vi ju inte ha någon bild. Hon skulle typ gå på någon kurs varje Fredag, men vi kommer säkert få någon vikarie. Imorgon har jag träning på förmiddagen, så jag bloggar väl efter den. Men det kommer nog något mer inlägg idag också.Aja, vet inte om jag ska göra något speciellt den här helgen heller, men det är skönt att vara ledig. Det är iallafall skönt att det är Fredag idag även fast vi inte har gått hela veckan, är redan trött på skolan! Nu ska jag fika med min lillasyster för vi har nyss bakat morotsmuffins. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR