★A-Feb.03,2013

Hej
Idag vaknade jag typ 08.30, gick upp och åt frukost. Sen gick jag & mamma och lämnade min lillasyster uppe vid ridklubben, sen fortsatte jag och mamma en sväng till. När vi kom hem satte vi oss framför garageportarna och myste i solen. Nu på eftermiddagen skulle mina syskon rida och då skulle vi gå upp till ridklubben igen, men då var det någon annan där som red. Så då det var bara att gå hem igen och nu sitter jag här. Imorgon är det skola igen.. Vi börjar iallafall senare imorgon + att vi inte är i skolan på Onsdag för då ska alla 7:or åka längdskidor. Det är iallafall skönt att inte behöva vara i skolan. Aja, nu ska jag gå och ringa farmor och fråga om jag får låna hennes skidor. Haha. Kram
 
Bild från idag när vi var påväg till ridklubben.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR