★A-Feb.05,2013

Hej
Sorry att jag inte bloggade igår, men jag slutade 15.15 och då gick jag direkt hem till Mickis och färgade hennes hår. Sen gick jag typ hem 17.00 och då åt jag och så sen åkte jag på gympa och kom hem 21.00. Idag ska jag också på träning, eller rättare sagt om typ 10 minuter så det här får bli ett kort inlägg. I skolan idag gjorde vi inget speciellt, vi skulle ha gjort morotsbröd på hemkunskapen men vi kunde inte göra någon deg så den hann jäsa för det var någon som hade låst dörren och våran lärare hade utvecklingssamtal. På tal om utvecklingssamtal så hade jag mitt idag, hon sa väl inget speciellt. Skriver mer imorgon för då slutar jag tidigare för vi ska åka längskidor + att jag inte har något träning. Men jag skriver mer om det imorgon. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR