★A-Feb.08,2013

Förlåt, Förlåt, Förlåt att jag inte har skrivit något på flera dagar! Det ska bli bättre nu när det är helg & allt, jag lovar! Jag har bara varit i skolan hela veckan vi har inte gjort något speciellt mer än det vi gjorde i Onsdags, men det har jag ju redan berättat om så. Igår åkte jag till gympan nästan direkt när jag kom hem, och jag kan säga det redan nu: Att jag kommer inte kunna blogga på Torsdagar eftersom jag slutar 15.15 och sen innan jag kommer hem är klockan typ 15.45 och då äter jag mellis och byter om sen måste jag gå, och när jag kommer hem är klockan 21.00, då ska jag duscha och äta mat innan jag ska gå och sova. Så jag kommer oftast inte blogga något på Torsdagar, men vi kan ju hoppas att Emma och Moa kan göra det så det inte är helt dött här. Haha. Idag slutade vi 14.00 som vi kommer göra varje Fredagar, vilket är hur skönt som helst! Det är ju för att vi inte kommer ha någon bild, men det berättade jag ju förra Fredagen så jag kanske inte behöver skriva det igen. Aja, idag hämtade jag min lillasyster på fritids innan jag gick hem, så vi har nyss bakat chokladmuffins och fikat lite. Skriver kanske mer senare. Kram
 
Instagrambild



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR