★A-Feb.10,2013

Hej
Idag vaknade jag ca 08.30. När jag hade ätit frukost följde jag med pappa in till stan och köpte present till mamma eftersom hon fyller år imorgon. Kan säga imorgon vad hon fick. Sen åkte vi till Rusta och köpte tvättmedel och så, Haha. Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Nu sitter jag och pluggar No för att vi har prov på Torsdag. Vi har 2 prov den här veckan + 1 nästa vecka, så det är bara att börja plugga. På Onsdag har vi matte-prov, på Torsdag har vi ju no-prov och på Onsdag nästa vecka har vi biologi-prov + att vi kanske har prov på musiken på Tisdag. Vi hade ett prov förra veckan, eller den som var. Men vi skulle ha ett till prov, så jag vet inte om det var nu på Tisdag eller någon annan vecka. Vi får väl se. Skriver kanske mer sen. Kram
 

Vilken låt tyckte ni var bäst igår?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahahahaha
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR