★A-Feb.11,2013

Tjenare Tjenare
Gick upp kl 06.00 imorse för att sjunga för mamma, innan pappa skulle åka till jobbet. Sen åt jag frukost, men efter den gick jag och la mig i deras säng igen och då somnade jag. När klockan var 07.50 gick jag ner och duschade sen klädde jag på mig och åkte med mamma till skolan när hon skulle till jobbet. På hemkunskapen gjorde vi italiensk ostsoppa och den var mycket godare när vi gjorde den än när vi brukar få den i matsalen. Haha. Annars har vi inte gjort något speciellt i skolan idag, men vi fick reda på att vi skulle ha musikprov imorgon.. Så nu har vi 3 prov den här veckan.. Åh, vad jobbigt! Så nu måste jag träna på musiken också. Men som tur var så tränade jag lite förra veckan för jag trodde att vi skulle ha de provet då, men då var det ett annat. Om ni förstår. Haha. Jag ska inte på gympa idag för att mamma är nästan sjuk och då vill inte jag heller åka dit. Så det kanske kommer ett till inlägg lite senare. Jag vet att jag säger det typ varje dag och att det inte kommer något. Sorry. Men idag kommer det ett till, bara jag vet vad jag ska skriva om så. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR