★A-Feb.18,2013

Hej
Idag har vi inte gjort något speciellt i skolan, men på hemkunskapen gjorde vi ju som sagt focaccia och det blev gott! Imorgon har vi musikprov, och det känns som att jag inte kan någonting även fast jag har tränat typ hela eftermiddagen och hela förra veckan.. Så vi får väl se hur det går. Idag är det ju hurtgympa men jag vet inte om jag ska gå, för jag vill kolla på familjen annorlunda. Haha. När jag kom hem från skolan, hade iallafall mina skal som jag beställde för typ 100 år sedan kommit, och dom var jättefina! Men jag tror allvarligt det tog 1 månad, det tog iallafall mer än 20 dagar som det stog att det max skulle ta. Aja, nu har dom kommit och jag är nöjd. Haha. Kram
 
Mina nya skal↓
 
 Tecknad Owl Mönster Hard Case för iPhone 4 och 4S
Miniinthebox - 19 kr
 Stilfullt Hårt Skal med Blommor för iPhone4G (Vit)
Miniinthebox - 33 kr



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR