★A-Feb.23,2013

Hejsan
Idag sov jag till typ 08.00, åt frukost, klädde på mig och sen skulle jag och mamma baka toscarutor men det blev hönsmat & då kanske ni fattar hur det gick. Haha. Men vi gjorde om den senare fast då gjorde vi en toscakaka istället och det blev bättre, som tur var. Sen när vi hade ätit lunch gick vi ut och åkte madrass och det var jättekul! Det gick hur fort som helst! Sen tog vi sparken men vi skulle bara ta en liten tur, och jag kan säga en sak.. Jag kommer aldrig i hela mitt liv åka den där vägen med spark igen. Det var ju som att gå på en åker eller något och då kan ni ju tänka er att gå där med en spark som bara åker ner i snön hela tiden.. Så nej, det kommer jag aldrig göra igen. Nu på eftermiddagen har vi väl inte gjort så mycket. Vi ska väl snart äta hoppas jag för jag börjar bli hungrig. Kram
 
Kraschad.. Haha (den såg inte ut så från början)



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR