★M-Feb,06,2013

Heej!
Sorry att jag inte bloggat men jag har verkligen haft fullt upp. Idag så var vi ju och åkte längdskidor med alla sjuor som Alice sa och jag tyckte inte det var speciellt roligt.. Men vi kom ju tillbaka vid tio över ett och då så gick jag och Rebecca upp till mammas jobb och lämnade skidorna och hämtade fotbollssakerna. Men när vi kom ner till skolan så var det bara 4 stycken som ville spela så det blev inge futsal-lag i år.. Men jag och Rebecca spelade med killarnas futsal-lag och det var verkligen jättekul!! Mycket roligare än det var att spela med tjejerna förra året, haha.
Men sen så följde jag med Rebecca till bussen och så åkte jag med pappa hem. Sen så åkte jag ner till fysträningen med fotbollslaget och det var väl precis som vanligt. Men nu sitter jag här och är helt slut! Men vi hörs väl sen!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR