★E- Jan 23 2013

Tjeenare fan
Helt okej dag i skolan idag, så kah tänker inte dra upp dä;)Jag tänkte berätta lite om dom.danserna jah dansar å hur lämge jag gjort å så. Hoppas ni tycker det är värt och läsa:)Jag började dansa på dansa i falun när jag var 5 år, då var det förberedande dans. Då är det lite lek å dans blandat. Sen började jag på jazz. Jazz har jah gått på hela tiden sen dess. Förutom två terminer trorjah då krockade de med gymnastiken. Nu går jag på jazz och modern. Det är första terminen jah går på moder och det ska bli grymt kul! Jag går på de tillsammans med Sofia å Sofia:)Sen går ja ju på jazz, jazz nivå 2 t/v.Varje termin har dansa en stor dansgala, där alla grupperna uppträder. Och jah längtar redan dit. Jag ä sjukt taggad inför denna termin.Jag har även testat på disco och hiphop/street men jah kunde ju inte gå på allt tyvär.. Men aah det va lite om det jag dansar å så.. Hade bra!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR