★E-Jan.30,2013

Heej

Det får bli ett snabbt inlägg dehär, jag MÅSTE packa klart idag. Hehe har haft heela tiden på mig sen jag kom hem från skolan men hittade bara på ndra saker å gö:P
Jag ska packa för vi åker till fjällen, Lofsdalen, imorgon efter skolan. Å då vill vi komma iväg så fort som möjligt. Det brukar ta ca 3 och en halv till 4 timmar att åka dit, om vi stannar för att äta och handla på vägen.
Men iaf farmor och farfar har haft en stuga där som hela släkten var i och vi har varit där på vintrarna å loven sen jag inte kommer ihåg haha. Men nu har dom sålt den så vi hyrde en stuga där, bara jag, Linnea, mamma å pappa.
Jag vill bara komma dit nuu, längtar otroligt mycke:D
Ja jag hinner int skriva så mycket mer nu så hade bra!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR